یادته؟؟؟


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

! ...

سلام عشقم

 

یادته سلام اول؟

 

با یه نگاه معصوم همدیگه رو نگاه میکردیم وآرزو میکردیم مال هم باشیم

اما آرزومون برآورده نشد

یادته زیر بارون نم نم باهم میرفتیم و به هم عشق می ورزیدیم؟

اما من الان تنها زیر بارون راه میرم و تو با عشق جدید

 

فراموشت شد ؟؟

 

توکه فراموشکار نبودی

هیچوقت گل سرخ برای من یادت نمیرفت

راستی...به عشق جدیدت هم گل سرخ میدی؟

هیچوقت لبخند محبت آمیز وعاشقونه از رو لبات پاک نمیشد

به عشق جدیدت هم لبخند میزنی؟؟؟

الان دارم به گلدون گلای خشکیده ی تو نگاه میکنم

دیگه نمیخوام دوست داشته باشم

مثل خودت میخوام اسمت هم یادم نیاد

واین کار جز با مرگم امکان پذیر نیست

 

خدا،حافظ و همراهت عشقم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 14 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 22:5دل گفته هاي sali| |


Power By: LoxBlog.Com