love


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

 

 

آمدنت را یادم نیست

 

بیصدا آمدی

 

بی آنکه من بدانم

 

بی اجازه ماندی

 

بی آنکه من بخواهم

 

اما اکنون با ذره ذره وجودم

 

ماندنت را تمنا می کنم

 

مهمان ناخوانده قلبم

 

بمان

 

که ماندنت را سخت دوست می دارم.

 

اما نه !!!!!!!برو !!!!!!

 

برو و زندگی کن

 

برایت دنیا دنیا شادی و موفقیت آرزومندم.

 

و بدان زمانی فراموشت می کنم که

 

عقلم خاموش

 

نفسم فطع

 

روحم در آسمان

و تنم زیر خاک باشد.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساجدی
ساعت19:26---15 خرداد 1390
سلام وب جالبی داری بهت تبریک میگم.به منم یه سر بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 18:49دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com