مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

 

باید گفت

گفت و نترسید

خدا, من, من.....

جایی برای تو نیست

تویی که تمام زندگی بودی

و برای من قبل از این ها.

برای همین جایی برای تو نیست

تو بالاتر بودی

نترس

باید بگم و نترسم

باید بگی و نترسی

باید رفت و نترسید

زندگی چی بود ؟

 

" قدم زدن پا به پای یک پری

از پری زیبا,

بگو مرا در این سنگلاخ های آکنده از درد به کجا می بری ؟"

 

زندگی ای که مرد

رویایی که مرد

 

.............

.

........

" من رویای باران را دیدم

یک باغ زیبا را در دل یک کویر خشک

با درد بیدار شدم

من عشقی را دیدم که مثل باد از روی دستانم می خزید

من رویای آتش را دیدم

که به اسب های وحشی می ماند

که از وحشیانه تاختن خسته نمی شدند

من یک زن را دیدم

...... که سایه ی او در جلد یک مرد ظاهر شد و می رقصید

رز صحرایی من

سایه اش راز سختی را نوید می داد

آن رز صحرایی

شیرینی خود را در بوسه ای تلخ که امیدی با آن نبود بر لبانم چشاند "

 

 

چی می کنی ؟

اگه هستی باش

اگه نیستی نباش

اگه میگی عمل کن

جز این ها نباش

چیز سختی نیست

 

"نه اشتابه نکن این یک شعر عاشقونه نیست

تصور کن یک مرد رو با چشمای خیس

 

نمی خام نباید تو شعرم به تو جسارت کنم

نباید حس عشقو تعبیر به اسارت کنم

 

شکسته می رم امشب بانو خدا نگهدارت

اگرچه میشکنه اون دل سبز و سپیدارت

 

واسه من که پنجره یک آرزوی مبهم بود

اما تو پنجره باش و تموم دیوارت

 

 

 

ببخش منو اگه بوی زخم چرکینمو

زجه های کبودم میشه موجب آزارت

 

اگه صدای گریه ی بی وقفم نمی شکنه

سکوت سرد و پر از انبساط افکارت

 

خیلی انتظار کشیدم که شاید بیای

باز برای بدرقم با اون لباس گلدارت

 

و دلخوشم کنی با یه دروغ مصلحطی

که میشه شاید بازم بیام برای دیدارت

 

ولی چه فایده که خوابت عجیب سنگین بود

صدای خاطره هامون که نکرد بیدارت

 

می گن روزه گرفتی و دیگه غزل نمی نوشی

بمونه این آخرین غزلم واسه افطارت

 

شکسته می رم و خاطرات سبزتو

به یادگار می برم امشب, خدانگهدارت "

...........

...

.

.

...........

.

.............

...................

.............

تو اصلاً می دونی "تنهاتنریم" یعنی چی ؟

آره, "تو" می دونی

تویی که "تا همیشه" باهام هستی.... ؟

یعنی طعم عشق

 

بوی "دوستت دارم" به هر کسی نمی سازه

از هر گلی بیرون نمیاد

گل که یه بار چیده بشه دیگه تموم میشه

چون یاد گرفتم " آدما یه بار به دنیا میان, یه بار از دنیا میرن, یه بار هم عاشق میشن"

 

کسی که عشق رو یاد بده باید بیشتر از اینا بهش سجده کرد

گفتم سجده و خدا یادم افتاد

اونی که همیشه هست و هیچ وقت نیست

تلخه,..... مگه نه ؟

 

نمی دونم چرا هر چی می نویسم خالی نمیشم, ارضا نمیشم.

مثه جون کندن تو فصل بهار بدون جفتش

 

نمی دونم اتفاقات افتاده رو چطوری باید تعبیر کرد, یا کنم !

اما اگه داستانمون به آخر رسیده.............

ازت یه خواهش دارم

به قول های عمل کن

روزتو بشکن

غزل بنوش !

 

پدرم بهم یاد داد خوش قول باشم اما خودش هیچ وقت خوش قول نبود

 

تو باش...

تو باش

 

قول بده هیچ وقت ناراحت نباشی

دور نباشی از خوشی

قول بده اگه عاشق نیمشی(که لطفاً بشو) زندگی شیرینی واسه خودت بسازی

نه واسه پدرت

نه واسه مردمت

واسه خودت

 

خود خودت !!

این وبلاگ همیشه هست و دوباره می نویسم

همیشه منتظر یه فرد خاصه

خدا از تو"یکی" ساخت

پس حتی اگه گناه کار و کافر شم

یکی سر جاش هست که واسم خیلی عزیزه

 

 

..........

...

.........

....

....................

....

... برایم جام نیمه ی شراب را پر کن تا گناه نوشیدن نیمه ی قبلی را فراموش کنم...

.............



نظرات شما عزیزان:

بهزاد
ساعت21:39---2 تير 1390
زندگي زيباست ولي بي بهونه
چرا سرنوشت من اينجور شئ
چرا حرف هاي من رنگي نداره
من چه کردم
اي خدا دارم ديونه ميشم
سلام
بايه بهونه شادم کن
نمي دونم تا به حال عاشق يه پسر شدي يه يا نه
بيا بخون سرنوشت منو بدون چي مي کشم ازدست اين و اون کمکم کن فراموشش کنم خواهش مي کنم بيا مرحم بذار به درد دلم چشم به راهتم به خدا دعات مي کنم


leilyyyyyy
ساعت17:42---17 خرداد 1390
سلام وبت خيلي قشنگه دمت گرم موفق باشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 14:1دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com